Welkom

U kunt ons vinden in Schijndel/Meierijstad.

De vereniging is ontstaan in 1942
Eigen visvijver sinds 1980, 3.5H  groot.

Nieuws-alle-berichten.

Wedstrijdprogram-SeniorenJeugd

Wedstrijd-uitslagen

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Combi Koppelwedstrijd

Apr 2024

Ondanks dat veel koppels (19) zich hadden ingeschreven en de beperkte ruimte die de wedstrijdcommissie had, is het toch nog goed gekomen met de stekverdeling. Tijdens de combi-Koppelwedstrijd vist er 1 persoon met de vaste stok en 1 met een werphengel. Op de eerste plaats het koppel Mike en Frans van Stiphout, op de tweede plaats Jan en Roy van Wanrooij en als derde Daan Kerkhof en Benny Pijnappels. Voor de volledige uitslag klik op de link hieronder.

NOTULEN EN RONDVRAAG ALV 2023

Apr 2024

Beste leden de notulen en de rondvraag met besluiten van de Algemene Leden Vergadering (ALV) 2023 staan online en zijn te lezen voor alle leden van de vereniging. Deze notulen worden tijdens de volgende jaarvergadering behandeld en vastgesteld, dus eventuele vragen of opmerkingen kun je dan stellen...... Het bestuur.

VACATURE JEUGDCOMMISSIE OPGEVULD

Apr 2024

Beste leden, tijdens de laatste jaarvergadering hebben wij kenbaar gemaakt dat wij als HSV Altijd Beet 2 vacatures hadden. Bij deze willen we jullie informeren dat de vacature van commissielid van de jeugdcommissie is ingevuld. Marcel Smits is aangesteld voor deze functie. Als bestuur van HSV Altijd wensen wij Marcel veel succes toe in zijn nieuwe rol.

JEUGD KIJK EN DOE DAG, Zaterdag 11 mei

Apr 2024

VISSEN KAN JE LEREN !!!!! 24 plaatsen van de 30 zijn inmiddels gevuld klik op lees verder voor meer

Koningscompetitie weer van start

Apr 2024

Zondag 7 april is de koningscompetitie weer van start gegaan. Deze competitie wordt gevist over 5 wedstrijden, waarvan de beste 4 tellen. Dagwinnaar sector 3 William van Schijndel, sector 2 Danny Terneusen en in de eerste sector Eric van Veen. Voor de totale uitslag van vandaag, klik op de link hieronder.