Nick Eestermans Nederlands Kampioen Jeugd

Maandag, 22 september 2014

Op zaterdag 6 september is Nick Eestermans Nederlands Kampioen Jeugdvissen geworden in de categorie 14-16 jaar. Ruim 100 jonge wedstrijdvissers deden mee aan het kampioenschap dat drie leeftijdscategorieën kent. Namelijk 9 - 13 jaar, 14 - 16 jaar en 17 - 22 jaar. De wedstrijd is gehouden aan de Arkervaart in Nijkerk. Met ruim 2600 gram was hij die dag de beste in zijn categorie en over alle drie de categorieën behaalde Nick een mooie tweede plaats. Het bestuur van Altijd Beet feliciteerd Nick alsnog van harte met deze overwinning, met excuses voor deze late reactie.