Voorjaarscompetitie

Zondag, 15 maart 2015

Vandaag is de laatste wedstrijd gevist voor de voorjaarscompetitie. Voor aanvang van deze wedstrijd waren er nog meerdere kandidaten die deze competitie konden winnen. Algemene winnaar is geworden Jack Langenhuijzen, met totaal 2 punten, op de tweede plaats José van Breugel met 4 punten (ruim 21 kg) en op de derde plaats Jurgen van Schijndel met eveneens 4 punten maar met minder gewicht (ruim 18 kg.) Dagwinnaars vandaag : sector 1 José van Breugel en in sector 2 Jack Langenhuijzen. Voor de overige uitslagen klik op wedstrijdinfo, tabblad wedstrijduitslagen.