Nick Eestermans Federatie Kampioen Midden Nederland

Maandag, 13 april 2015

Afgelopen zaterdag heeft HF Midden Nederland haar selectiewedstrijd georganiseerd. De organisatie in regio West is in handen van de mannen van de visvereniging uit Arkel. Nick Eestermans, heeft als enig jeugdlid deelgenomen aan deze wedstrijd. Nick had sterk vissend vanaf het begin zijn visjes meegepakt en was ook in het laatste deel van de wedstrijd niet meer in te halen. De 9 kilo die hij kon aanbieden tijdens de weging was ruim voldoende om Federatiekampioen te worden. Nick, van harte gefeliciteerd met deze prachtige overwinning namens Altijd Beet.