Openingswedstrijd Koningsdag 2015

Maandag, 27 april 2015

Maandag 27 april, Koningsdag. Er waren 30 deelnemers, waarvan 2 jeugd vissers. De jeugd heeft de toekomst, dat is wel gebleken want Tygo van Schijndel is als één van de twee jeugdvissers, algehele winnaar geworden met 636 punten. Hij wist maar liefst 25 forellen te vangen en nog 11 andere stuks vis. Klik op Lees Verder en dan zie je een mooie foto van de jeugdvissers. Bij de senioren is op de eerste plaats geëindigd Christian Vorstenbosch met 528 punten, 2de plaats Jaap van de Pol met 525 punten en op de derde plaats Henk van der Plas met 357 punten. Voor alle overige uitslagen klik op wedstrijdinfo en wedstrijduitslagen.