Koningsvissen, 3de wedstrijd

Zondag, 17 mei 2015

Op zondag 17 mei is de derde wedstrijd gevist. Dagwinnaar sector 1 Jack Langenhuijzen met 1695 gram, sector 2 Adriaan Koomen met 8829 gram en in sector 3 was dagwinnaar Ad Smits met 6739 gram. Stand tot nu toe: op een gedeelde 1ste plaats Adriaan Koomen en Jack Langenhuijzen met beide 3 punten. Adriaan heeft meer gewicht gevangen. Op de gedeelde 3de en 4de plaats Peter van Erp en Tonny Rombouts met beide 8 punten. Peter heeft meer gewicht. Voor de overige uitslagen klik op wedstrijduitslagen/wedstrijdinfo.