Openingswedstrijd Koningsdag

Woensdag, 27 april 2016

Ondanks het slechte weer waren toch nog 24 vissers aan de waterkant verschenen. Tijdens deze openingswedstrijd op Koningsdag is het de bedoeling veel forellen te vangen, die leveren de meeste punten, per forel 25 punten en andere vis 1 punt. Enkele dagen tevoren waren er ruim 300 forellen uitgezet. Vandaag zijn er maar 36 gevangen. Op de eerste plaats Mari Foolen met 6 forellen (150 punten), tweede plaats Jeroen van de Sangen met 5 forellen (125 punten) en op de derde plaats Jaap van de Pol met 4 forellen en nog 1 andere vis (101 punt). Jeugd: op de eerste plaats Mike van de Sangen met 1 forel (25 punten), dan op de tweede plaats Tygo van Schijndel met 3 punten. Op de derde plaats Alexandro van Rooden had helaas niets gevangen. De volgende keer beter!