Federatief Clubkampioenschap 2016

Zaterdag, 28 mei 2016

Op zaterdag 28 mei is de thuiswedstrijd gevist tegen de Maasvissers uit Helmond. Schijndel heeft vandaag overtuigend gewonnen, echter de wedstrijd in Helmond op 14 mei jl. werd verloren. Dit betekent dat de Maasvissers door zijn naar de volgende ronde, mede dankzij de vangst van "oude garde" Frits van Stiphout. Van harte gefeliciteerd namens de vissers van Altijd Beet. Dagwinnaar Jack Langenhuijzen met 11774 gram, 2de plaats Frits van Stiphout met 6902 gram en op de derde plaats Adriaan Koomen met 5420 gram. Voor alle andere uitslagen klik op wedstrijdinfo en dan wedstrijduitslagen.