Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Donderdag, 30 juni 2016

Woensdag 29 juni was de laatste wedstrijd voor de Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen. Het was tot het eind spannend, vooral bij de categorie A. Jeugdkampioen Categorie 12 tot en met 15 jaar Wout Vissers met 5 punten. Brian van Rixtel had ook 5 punten, maar minder gewicht. In de categorie tot 11 jaar is Tygo van Schijndel overtuigend kampioen geworden met 104 stuks. Jasper Schellekens op een mooie 2de plaats met 74 stuks. Op de derde plaats Daan Foolen met 69 stuks. Namens de vereniging hartelijk dan aan alle vrijwilligers en de sponsoren. Dierenspeciaalzaak De Molen heeft de maden geschonken en het voer is geschonken door Vobra/Wielco.