Federatieff Clubkampioenschap 2017, 2de ronde

Zaterdag, 17 juni 2017

Vandaag kwamen de vissers van visclub het Loze Vissertje op onze vijver vissen om het federatief clubkampioenschap. De wedstrijd van vandaag werd door Schijndel gewonnen met 31 punten, de vorige wedstrijd op hun viswater in Gorinchem hadden wij 21 punten gehaald. De leden van het Loze Vissertje hadden in de eerste wedstrijd 34 punten gehaald en vandaag haalden zij 24 punten. Bij elkaar opgeteld betekent dat het Loze Vissertje met 58 punten door is naar de volgende ronde. Schijndel haalde totaal 52 punten. Dagwinnaar Rob Deelen met 15475 gram, op de vierde plaats Bert van de Brand met 10247 gram en op de vijfde plaats Jack Langenhuijzen met 9739 gram. Voor alle vangsten zie onder wedstrijdinfo.