Nick Eestermans Talent van het Jaar

Vrijdag, 1 december 2017

Sportvisserij Nederland organiseert voor het zoetwatervissen verschillende nationale wedstrijden en competities gedurende een seizoen. Om het huldigen van de winnaars wat meer cachet te geven en wedstrijdvissen neer te zetten als evenement, is dit jaar het topsportgala geïntroduceerd op zaterdag 18 november jl. Een avond waarop alle (inter)nationale wedstrijdvissers in nette kleding hun prijzen ontvangen. Het werd een schitterende avond. De presentatie lag in handen van Marco Kraal en ook Ed Stoop leverde op afstand (door middel van filmpjes) zijn bijdrage. Nick Eestermans werd uitgeroepen tot Talent van het Jaar. Ook de prijzen die Nick behaalde met het Nationale Team werden daar uitgereikt Proficiat Nick, een hele mooie prestatie!