Film 50 jarig bestaan in 1992

Wist U dat het oude zwembad dienst heeft gedaan als viswater van ±1966 tot 1980.( meer info bron Neptunus'58)

HSV Altijd Beet heeft een video laten maken toen de vereniging 50 bestond, dat is al weer een tijdje geleden.

Dit is geweest in 1992, deze beelden zijn overgezet van video naar digitaal, zo blijven de beelden beter bewaard,
de kwaliteit is wat minder, maar zeker de moeite waard om te bewaren en om eens terug te zien.

Het zijn in totaal 5 delen geworden welke ieder een speelduur hebben van ± 15 minuten.

Klik om af te spelen daarna kun U kiezen wel deel U wilt bekijken, klik op afspeellijst, links boven.
Alle filmpjes kun je er vinden, werkt dit niet ga dan naar ons Film-kanaal op Youtube

Mochten er mensen zijn dit nog oude foto's of filmpjes hebben, bijvoorbeeld van het uitgraven van de huidige visvijver.
Neem dan A.U.B contact met ons op via email of telefoon, zodat wij deze dan kunnen opnemen in ons archief.

Theo Olieslagers hij werd in 1975 Ned kampioen maatse vis

Jan Spierings   Snoek van 1 meter  116