Vierde en laatste wedstrijd Peter van Erp koppelcompetitie

Zondag, 21 september 2014

Vandaag is de laatste wedstrijd gevist. Het was tot de laatste dag spannend omdat vier koppels nog kans hadden om de competitie te winnen. Het koppel Bert Rijkers en Mari Bettonville is uiteindelijk eerste geworden met 4 punten (29.188 gr). Mari kon deze wedstrijd niet meevissen en zijn plaats werd vandaag ingenomen door Bert van de Brand. De koppels op de plaatsen 2 tot en met 4 hadden ook 4 punten, alleen minder gewicht. Dagwinnaars sector 2 Peter van Erp en Jack Langenhuijzen met ruim 10 kg en in sector 1 Bert Rijkers en Bert van de Brand met ruim 7 kg. Voor alle uitslagen zie wedstrijdsinfo.