Einduitslag voorjaarscompetitie 2012

Zondag, 18 maart 2012

Zondag 18 maart is de laatste wedstrijd gevist. Winnaar is geworden Frans van Stiphout met 3 punten en ruim 80 kg. vis. Op de tweede plaats is geeindigd Henk van Doornik, ook met 3 punten maar met ruim 48 kg. vis. Jack Langenhuijzen werd 3de met 4 punten en ruim 24,5 kg. vis.

De competitie ging over 3 wedstrijden waarvan er 2 telden voor het eindklassement.
Aan het einde van iedere wedstrijd zijn de geldprijzen al uitgereikt.

Klik hier voor de gehele uitslag.                                                          Zie foto-album voor alle foto's van de competitie

De algeheel winnaar Frans van Stiphout (midden op de foto) ontvangt de wisselbeker van deze voorjaarcompetitie welke op de feestavond aan het einde van het jaar zal worden uitgereikt..