Coupe Theo Olyslagers 2012 (einduitslag)

Maandag, 9 april 2012

Op maandag 2de Paasdag, is de laatste en beslissende wedstrijd gevist om de Coupe Theo Olijslagers. Deze competitie is gewonnen door José v Breugel, Dagwinnaar van de laatste wedstrijd is Daan Kerkhof met 25,3 kg.

Algehele winnaar na 3 wedstrijden : José van Breugel met 2 punten, daarna Daan Kerkof met 3 punten en op de derde plaats Henk Doornik met eveneens 3 punten maar iets minder vis.

Sector winnaars van de laatste wedstrijd zijn, sector 1 Frans Huijbers met ruim 18,5 kg., sector 2 Daan Kerkhof met ruim 25 kg en sector 3 José van Breugel met ruim 10,5 kg.

Klik hier voor de gehele uitslag                     Zie foto-album voor alle foto's van de competitie