Federatief Clubkampioenschap 2017

Dinsdag, 30 mei 2017

Op zaterdag 3 juni vissen wij de uitwedstrijd tegen Het Loze Vissertje. Het viswater is het Kanaal van Steenhoek. We hebben afgesproken om 07.00 uur bij elkaar te komen bij het Benzinestation De Lucht zodat we gezamenlijk naar het viswater kunnen gaan. Als je zelf naar het viswater wilt rijden moet je om 07.30 uur op de carpoolplaats zijn langs de brug van Gorinchem over de A27. Het adres is : Carpoolplaats Avelingen West 21, 4202 MS Gorinchem. De dijk langs het kanaal van Steenhoek heet Nieuwe Wolpherensedijk. Links van de brug mogen de autos op de dijk blijven staan. Rechts mag je lossen, maar moet je de auto of terug op de carpool zetten of bij de bouwmarkt. Aanvang wedstrijd 09.00-13.00 uur.