Voorjaarscompetitie vaste hengel en feeder van start

Zondag, 20 februari 2022

Eindelijk konden we weer beginnen met het wedstrijdprogramma. Op zondag 20 februari is de voorjaarscompetitie van start gegaan. Dit jaar in een andere vorm; een aparte competitie voor vaste stok-vissers en feeder-vissers. De competitie gaat over 3 wedstrijden, waarvan de hoogste twee gelden. Vandaag was er maar 1 visser die mee deed met de feedercompetitie, dus Jan van Wanrooij was eerste. Bij de vaste stok competitie op de eerste plaats Henk Doornik met 9474 gram, op de tweede plaats Marcel Smits met 7729 gram en op de derde plaats Jos van de Sanden met 5908 gram.