Voorjaarscompetitie en feedercompetitie, derde wedstrijd

Zondag, 6 maart 2022

De derde en beslissende wedstrijd was van start gegaan met 23 deelnemers. Waarvan 20 vissers met de vaste stok en 3 vissers voor de feeder. Jammer dat er voor de feedercompetitie zo weinig animo is! Dagwinnaar vaste stok is Jan van de Ven, tweede Eric van Veen en op de derde plaats Lee van Schijndel. Dagwinnaar feeder: op de eerste plaats Mario van Houtum, tweede plaats Rob Verhoeven en op de derde plaats Henk van der Plas. Algemene winnaar Voorjaarscompetitie met de vaste stok is geworden Marcel Smits met 4 punten en bij de feedercompetitie Mario van Houtum met twee punten. Alle prijzen zijn na de wedstrijd uitgereikt.