Uitslag Openingswedstrijd

Vrijdag, 28 april 2023

Donderdag 27 april, Koningsdag. Traditioneel wordt dan de openingswedstrijd gevist. We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde middag. Er waren 42 deelnemers in de categorie Senioren en 4 jeugdvissers. Na afloop van de wedstrijd werd iedereen uitgenodigd naar het complex van Landmans Unie waar de prijsuitreiking zou plaatsvinden. Ook was er vanaf dat moment een frietkar aanwezig waar iedereen gebruik van kon maken. Het bestuur wil Landmans Unie dan ook hartelijk bedanken voor de medewerking en de goede service. Totaal zijn er die middag 177 forellen gevangen. Op de eerste plaats bij de senioren Jo van Roosmalen, tweede plaats Bert van Geffen en op de derde plaats Henk Doornik. Bij de jeugd was Jay van Kempen de beste visser en op de tweede plaats Thijs Slot en op een gedeelte derde plaats Stan van Heesch en Jason van der Sangen.