Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Donderdag, 22 juni 2023

Woensdag 21 juni was de laatste wedstrijd. Het kampioenschap ging over drie wedstrijden, waarvan de beste twee telden voor de einduitslag. Er is gevist in twee leeftijdscategorieën; groep A (13 tot en met 15 jaar) en groep B (0 tot en met 12 jaar). Eindwinnaar in groep A Tygo van Schijndel en 6 punten. Dylan Pastoor had ook 6 punten, maar minder gewicht en werd dus 2de. Op de derde plaats Skip van Geffen. In groep B is als eerste geëindigd Yara van Schijndel, op de tweede plaats Lara van de Boom en op de derde plaats Jayden van Boxtel. Mede dankzij de sponsors was er voor alle kinderen een leuke prijs. De voorzitter van Altijd Beet bedankte iedereen voor hun inzet om dit evenement mogelijk te maken. In de link hieronder zijn dankwoord en een link naar de uitslag.