JUBILARISSEN HSV ALTIJD BEET

Woensdag, 13 maart 2024

Huldiging Jubilarissen. Tijdens de Algemene Leden Vergadering van 12 maart 2024 hadden wij het genoegen om enkele leden te huldigen met hun jubileum.

Dit jaar hadden we 6 jubilarissen in ons midden hebben, verdeeld over 4 leden die 25 jaar lid zijn en eveneens 2 leden die zich al 40 jaar in ons midden bevinden.

De 25 jarige jubilarissen zijn:                    De 40 jarige jubilarissen zijn:
Dhr. H.M. van der Sangen                            Dhr. B. van Geffen
Dhr. H.A.M. van Bladel                                  Dhr. F.W. van Stiphout
Dhr. S.M. van Doremalen
Dhr. J.H. van Breugel

Tijdens de vergadering waren de heren van Breugel en van Stiphout aanwezig, zodat deze gehuldigd konden worden door onze voorzitter.

Dhr. van Breugel krijgt het speldje opgeplakt voor zijn 25-jarig lidmaatschap en hij kon een enveloppe met inhoud in ontvangst nemen.

Dhr. van Stiphout krijgt het speldje opgeplakt voor zijn 40-jarig lidmaatschap en ook hij kon een enveloppe met inhoud in ontvangst nemen. Tevens werd hij bedankt voor zijn bewezen diensten. In de afgelopen 30 jaar was hij een vaste waarde van onze Beheers-en onderhoudscommissie. Wij hopen hem nog een lange tijd daarvoor te kunnen behouden als controleur van de waterkwaliteit.