Belangrijke informatie HSV Altijd Beet

Beste sportvisser

Bent u voornemens om lid te worden van HSV Altijd Beet Schijndel, willen we u vooraf informeren over de mogelijkheden maar ook over de onmogelijkheden van onze visvijver.

Indien u na het lezen van onderstaande alsnog lid wil worden, klik dan op de Vispas

Lidmaatschap en Reglement
Mocht u meer willen weten over uw lidmaatschap of over het Algemeen Reglement van onze visvijver, verwijs ik graag door naar onze website:

Bent u een wedstrijdvisser?
Indien u het lidmaatschap aangaat om deel te willen gaan nemen aan de wedstrijden van HSV Altijd Beet Schijndel moeten wij u helaas teleurstellen.
Door het huidige aantal wedstrijdvissers binnen onze vereniging, afgezet tegen het aantal plaatsen dat we voor de wedstrijden ter beschikking hebben, is het op dit moment NIET mogelijk om voor de wedstrijden in te schrijven.

Bent u een recreatievisser?
Onze gehele vijver is voor de recreatievisser altijd geopend, met uitzondering van dagen waarop de wedstrijden worden gehouden. Meer hierover kunt u vinden op onze website bij het wedstrijdprogramma Senioren.

Recreatief gebruik vissteigers
Tijdens wedstrijden voor de Koningscompetitie Vaste Stok en Koningscompetitie Feeder worden alle 36 vissteigers gebruikt. Indien de opkomst minder is en niet alle stekken gebruikt worden kan de wedstrijdcommissie bepalen welke steigers door de recreatievisser gebruikt kunnen worden.

Tijdens alle andere wedstrijden zal gebruik worden gemaakt van de vissteigers 1 t/m 26. De recreatievisser kan wel gebruik maken de steigers 27 t/m 36.

Overige informatie
Gaat uw voorkeur uit naar het boekje Gezamenlijke lijst van Nederlandse Viswateren in plaats van de digitale versie Visplanner.nl dan kunt u deze gratis afhalen bij ons verkooppunt: Dierenspeciaalzaak "De Molen", Molenstaat 17d te Schijndel. U kunt deze ook tegen betaling van de portokosten op laten sturen. Neem daarvoor even contact op met onze ledenadministratie.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze ledenadministratie:
Jan van de Ven
ledenadmin@hsvaltijdbeet.nl