Het laatste verenigingsnieuws

Coupe Jan Spiering  (3de Coupewedstrijd)

Coupe Jan Spiering (3de Coupewedstrijd)

publicatiedatum: Donderdag, 4 juli 2019

Op 30 juni is de derde Coupewedstrijd gevist op de Zandvang, organisatie was in handen van Den Dungen. Op de eerste plaats Wesley van Boxtel met 5723 gram, op de tweede plaats José van Breugel met 4390 gram en op de derde plaats Hans Broeren met 3846 gram.

Nachtkoppel 5/6 juli gaat niet door

publicatiedatum: Donderdag, 4 juli 2019

De geplande nachtkoppelwedstrijd van 5 op 6 juli kan helaas niet door gaan. Er hebben zich te weinig koppels gemeld.

Vinz Faes jeugdkampioen van Schijndel

publicatiedatum: Donderdag, 4 juli 2019

Tijdens de derde en laatste wedstrijd is de beslissing gevallen wie Jeugdkampioen is van Schijndel. Vinz heeft alle drie de wedstrijden heel constant gevist. Dat leverde hem aan het eind de overwinning met 43 vissen. Jasper heeft zich goed geweerd maar kwam uiteindelijk maar 2 visjes te kort en eindigde daarmee op de tweede plaats. Roy behaalde een derde plaats met 36 vissen. Iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze jeugdwedstrijden, in het bijzonder Wielco onze sponsor van het visvoer en Dierenspeciaalzaak den Ouden voor het leveren van de maden. Om het jeugdvissen te promoten is Hengelsportvereniging Altijd Beet van plan om volgend jaar in samenwerking met de hengelsportverenigingen in deze regio een grote wedstrijd te organiseren. Houd onze website in de gaten, zodra er meer nieuws is wordt dit via deze site bekend gemaakt.

Nacht karper koppelwedstrijd senioren en jeugd

publicatiedatum: Zaterdag, 29 juni 2019

In de nacht van 28 op 29 juni is de karper koppelwedstrijd voor senioren en jeugd gehouden. We zijn met 7 koppels van start gegaan. Allereerst hartelijk dank aan Huub Pennings, Benny Pijnappels en Leo van Schijndel die de hele nacht aanwezig zijn geweest om de gevangen vis te wegen en ook dank aan Wilma van Schijndel en Corrie Pijnappels die gezorgd hebben voor een lekker frietje met een snack. Totaal is er door alle koppels 477 pond gevangen. Op de eerste plaats bij de senioren Christiaan Vorstenbosch en Teun Drost met 150 pond. Bij de jeugd hebben Daan van Boxtel en Jasper van Oorschot met 69,5 pond gewonnen.

Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen, tweede wedstrijd

publicatiedatum: Zaterdag, 29 juni 2019

De tweede wedstrijd is gevist op donderdag 27 juni. Diverse deelnemers hebben nog kans, op woensdag 4 juli zal de beslissing vallen. Dagwinnaar van 27 juni is Roy Hoevenaars met 21 stuks. Voor alle vangsten klik op wedstrijdinfo en dan op wedstrijduitslagen.

Welkom

U kunt ons vinden in Schijndel/Meierijstad.

De vereniging is ontstaat in 1942
Eigen visvijver sinds 1980, 3.5H  groot.

Privacyverklaring van Sportvisserij Nederland

Hoe sportvisserij nederland en wij met U gegevens omgaan.