Het laatste verenigingsnieuws

Wintercompetitie van start

publicatiedatum: Zondag, 14 oktober 2018

Zondag 14 oktober is de eerste wedstrijd gevist voor de wintercompetitie. Deze competitie gaat over 4 wedstrijden waarvan de beste 3 tellen. Dagwinnaar vandaag, sector 1 Bert van Geffen met ruim 8 kg en in sector 2 Jack Langenhuijzen met ruim 7 kg.

Laatste wedstrijd Koppelcompetitie Peter van Erp

publicatiedatum: Zondag, 7 oktober 2018

Zondag 7 oktober was de laatste wedstrijd in deze competitie. Dagwinnaar in sector 1 Stefan Foolen en Rob Deelen met ruim 23 kg en in sector 2 Peter van Erp en Jack Langenhuijzen met ruim 18 kg. Algemene winnaars zijn geworden Stefan Foolen en Rob Deelen met 3 punten. Op de tweede plaats José van Breugel en Adriaan Koomen met 4 punten en eveneens op de tweede plaats Danny Terneusen en Ad Smits ook met 4 punten maar minder gewicht.

Penningmeester gezocht

publicatiedatum: Zaterdag, 6 oktober 2018

Wij zoeken per direct een enthousiaste penningmeester omdat onze huidige penningmeester Geert Verhagen na 44 jaar het stokje wil overdragen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Christian Vorstenbosch, tel. 0623311010.

Koning der Koningen

publicatiedatum: Zondag, 30 september 2018

Op zondag 30 september is de jaarlijkse Koning der Koning wedstrijd gevist. Jack Langenhuijzen is Koning der Koning geworden. Uitslag : op de eerste plaats Tony Rombouts met 7015 gram, Benny Pijnappels met 5809 gram en op de derde plaats Danny Terneusen met 5021 gram.

Sluitingswedstrijd Coupe wedstrijden

publicatiedatum: Zondag, 30 september 2018

Op 23 september is de laatste wedstrijd gevist op de Zandvang. Organisatie was in handen van Vinkel. De volledige uitslag is te lezen onder het tabblad wedstrijdinfo/wedstrijduitslagen.

Welkom

U kunt ons vinden in Schijndel/Meierijstad.

De vereniging is ontstaat in 1942
Eigen visvijver sinds 1980, 3.5H  groot.

Privacyverklaring van Sportvisserij Nederland

Hoe sportvisserij nederland en wij met U gegevens omgaan.