Nieuws (alle berichten)

BEREIKBAARHEID VISVIJVER TIJDENS PAASPOP

Mrt 2024

Afspraken PAASPOP periode donderdag 28 t/m zondag 31 maart 2024 Ook dit jaar hebben we met de organisatie van Paaspop afspraken gemaakt over de bereikbaarheid van de visvijver. Tijdens het overleg hebben we als eerste ons ongenoegen uitgesproken dat er vorig jaar bij de schuilhut een kampvuurtje gestookt was en dat de schuilhut gebruikt werd als toilet.

JAARVERSLAG EN NOTULEN JAARVERGADERING 2023 GEPUBLICEERD

Feb 2024

Beste leden, Op 12 maart 2024 is de jaarlijkse ledenvergadering gepland. Alle leden zijn welkom vanaf 19.30 uur in de kantine van Landmans Unie. Klik op onderstaande link om de agenda te kunnen lezen.

Tijdelijke maatregel toegang vissers die slecht ter been zijn

Feb 2024

Door de vele regenval zijn de paden rondom de visvijver zeer slecht en niet begaanbaar voor auto's. De wedstrijdcommissie heeft besloten dat de vissers die slecht ter been zijn voor aanvang van wedstrijd dit kunnen aangeven. Dan wordt er voor die vissers eerst een nummer getrokken uit de plaatsen 1 tot en met 15. Daarna gaan alle overgebleven nummers weer terug in de pot. Let op! Dit is een tijdelijke maatregel, zodra de paden weer begaanbaar zijn voor auto's, vervalt dit.

Voorjaarscompetitie Feeder, eerste wedstrijd

Feb 2024

Vandaag met 22 deelnemers van start. Ook voor de voorjaarscompeititie Feeder geldt dat er drie wedstrijden gevist worden, waarvan de beste 2 tellen voor de einduitslag. Dagwinnaar vandaag : Adriaan Koomen, op de tweede plaats Eric van Veen en als derde Harry Eijkemans. Voor de volledige uitslagenlijst klik hieronder.

3e VOORRONDE ONK VIJVERVISSEN

Feb 2024

Beste leden, Door Sportvisserij Zuidwest Nederland wordt op zaterdag 18 mei 2024 de 3e ronde van het Open Nederlands Kampioenschap Vijvervissen gehouden op onze vijver. Dit betekent dat de vijver de gehele dag gesloten is in verband met deze wedstrijd. 's avonds na 18.00 uur kan er weer gevist worden. Wij hopen op ieders begrip hiervoor.

Coupe Theo Olijslagers Voorjaarscompetitie  VASTE STOK

Coupe Theo Olijslagers Voorjaarscompetitie VASTE STOK

Feb 2024

Het visseizoen is weer begonnen onder slechte weersomstandigheden. We waren toch nog met 23 deelnemers. De coupe Theo Olijslagers gaat over drie wedstrijden, waarvan de beste 2 tellen. Dagwinnaar vandaag Greg Kuzma, op de tweede plaats Marcel van Gorkum en op de derde plaats Harry Eijkemans. Voor de volledige uitslag klik op de link hieronder.

PLAATSING VISSENBOSSEN VERSCHOVEN NAAR DINSDAG

Feb 2024

Beste leden, met veel plezier kunnen wij als bestuur aangeven dat de plaatsing van de "vissenbossen" in onze vijver gaat beginnen. Aanstaande vrijdagochtend 16 februari zal een aanvang worden gemaakt met de werkzaamheden. DE PLAATSING VAN DE VISSENBOSSEN IS VERSCHOVEN NAAR AS DINSDAG 20 FEBRUARI Hierbij zal onder andere gewerkt worden vanaf een ponton. WIJ VRAGEN DE VISSERS REKENING TE HOUDEN MET DEZE WERKZAAMHEDEN!!!!!!

Kleine aanpassingen in het Wedstrijdprogramma

Feb 2024

Beste leden, we kwamen er achter dat we enkele aanpassingen moesten doen in onze wedstrijd programma's.

JEUGD KIJK EN DOE DAG, Zaterdag 11 mei

VISSEN KAN JE LEREN !!!!! klik op lees verder voor meer

PRESENTATIE COMMISSIE VERGADERING 07-02-2024

Feb 2024

Beste leden, tijdens het overleg van de Controle commissie werd een presentatie gegeven over onder andere de resultaten van afgelopen jaar en de verwachtingen voor dit jaar.