Nieuws (alle berichten)

JUBILARISSEN HSV ALTIJD BEET

Mrt 2024

Huldiging Jubilarissen. Tijdens de Algemene Leden Vergadering van 12 maart 2024 hadden wij het genoegen om enkele leden te huldigen met hun jubileum.

2de Voorjaarscompetitie Feeder

Mrt 2024

De vangsten vielen tegen, de derde wedstrijd zal de beslissing brengen. Dagwinnaar Tonny Rombouts, op de tweede plaats Arjan Schoof en als derde Jan van de Ven. Voor de volledige uitslag klik hieronder op de link.

JAARVERGADERING op 12 Maart

Mrt 2024

Beste leden, Op 12 maart 2024 is de jaarlijkse ledenvergadering gepland. Alle leden zijn welkom vanaf 19.30 uur in de kantine van Landmans Unie. Klik op onderstaande link om de agenda te kunnen lezen.

JEUGD KIJK EN DOE DAG, Zaterdag 11 mei

Mrt 2024

VISSEN KAN JE LEREN !!!!! 18 plaatsen van de 30 zijn al gevuld klik op lees verder voor meer

2de voorjaarscompetitie vaste stok (Theo Olijslagers)

Mrt 2024

Vandaag de tweede voorjaarscompetitie vaste stok (Coupe Theo Olieslagers). Het weer werkte mee, de vangsten vielen echter tegen. Op de eerste plaats Maico van der Heijden, op de tweede Danny Terneusen en als derde Jack Langenhuijzen. Voor de volledige uitslag klik op de link hieronder.

BEREIKBAARHEID VISVIJVER TIJDENS PAASPOP

Mrt 2024

Afspraken PAASPOP periode donderdag 28 t/m zondag 31 maart 2024 Ook dit jaar hebben we met de organisatie van Paaspop afspraken gemaakt over de bereikbaarheid van de visvijver. Tijdens het overleg hebben we als eerste ons ongenoegen uitgesproken dat er vorig jaar bij de schuilhut een kampvuurtje gestookt was en dat de schuilhut gebruikt werd als toilet.

Tijdelijke maatregel toegang vissers die slecht ter been zijn

Feb 2024

Door de vele regenval zijn de paden rondom de visvijver zeer slecht en niet begaanbaar voor auto's. De wedstrijdcommissie heeft besloten dat de vissers die slecht ter been zijn voor aanvang van wedstrijd dit kunnen aangeven. Dan wordt er voor die vissers eerst een nummer getrokken uit de plaatsen 1 tot en met 15. Daarna gaan alle overgebleven nummers weer terug in de pot. Let op! Dit is een tijdelijke maatregel, zodra de paden weer begaanbaar zijn voor auto's, vervalt dit.

Voorjaarscompetitie Feeder, eerste wedstrijd

Feb 2024

Vandaag met 22 deelnemers van start. Ook voor de voorjaarscompeititie Feeder geldt dat er drie wedstrijden gevist worden, waarvan de beste 2 tellen voor de einduitslag. Dagwinnaar vandaag : Adriaan Koomen, op de tweede plaats Eric van Veen en als derde Harry Eijkemans. Voor de volledige uitslagenlijst klik hieronder.

3e VOORRONDE ONK VIJVERVISSEN

Feb 2024

Beste leden, Door Sportvisserij Zuidwest Nederland wordt op zaterdag 18 mei 2024 de 3e ronde van het Open Nederlands Kampioenschap Vijvervissen gehouden op onze vijver. Dit betekent dat de vijver de gehele dag gesloten is in verband met deze wedstrijd. 's avonds na 18.00 uur kan er weer gevist worden. Wij hopen op ieders begrip hiervoor.

Coupe Theo Olijslagers Voorjaarscompetitie  VASTE STOK

Coupe Theo Olijslagers Voorjaarscompetitie VASTE STOK

Feb 2024

Het visseizoen is weer begonnen onder slechte weersomstandigheden. We waren toch nog met 23 deelnemers. De coupe Theo Olijslagers gaat over drie wedstrijden, waarvan de beste 2 tellen. Dagwinnaar vandaag Greg Kuzma, op de tweede plaats Marcel van Gorkum en op de derde plaats Harry Eijkemans. Voor de volledige uitslag klik op de link hieronder.