Nieuws (alle berichten)

Vertrouwens Contact Persoon

Jul 2024

Beste leden, na lang zoeken kunnen wij als bestuur mededelen dat wij een Vertrouwens Contact Persoon (VCP) hebben voor onze vereniging. Wilt u meer weten wat de VCP voor u kan betekenen klik dan op lees verder.

Open Kring Jeugdwedstrijd 11 augustus

Jul 2024

Klik op de link hieronder hoe op te geven. DEELNAME GRATIS

3de koppelwedstrijd Peter van Erp

Jul 2024

Zondag 14 juli is de derde wedstrijd van de koppelcompetitie Peter van Erp, nog 1 wedstrijd te gaan en nog enkele koppels hebben nog kans op de eindoverwinning. Dagwinnaar Jack Langenhuijzen en Peter van Erp, op de tweede plaats Wesley en Justin van Boxtel en als derde Danny Terneusen en Lee van Schijndel. Voor de totale uitslag klik op de link hieronder

Uitslag 2de karperkoppelwedstrijd

Jul 2024

Helaas maar een magere opkomst, maar 3 koppels hadden zich ingeschreven. Winnaar is geworden koppel Brian en Erwin met ruim 101 kg. Op de tweede plaats Marcel en Christian met 67 kg en als derde Danny en Eduard met ruim 61 kg. Klik hieronder voor de uitslag

Koningscompetitie Feeder  Aanpassing wedstrijddagen

Koningscompetitie Feeder Aanpassing wedstrijddagen

Jul 2024

Dinsdag 9 juli stond een inhaal wedstrijd gepland voor de Feeder Koningsvissen. Echter door het slechte weer is ook deze wedstrijd afgelast. Een nieuwe datum is dinsdag 20 augustus. Deze wedstrijd zal nog opgenomen worden in het reserveringssysteem. Verder zal de reeds geplande wedstrijd van 3 september verzet worden naar 27 augustus omdat het dan aan het einde van de wedstrijd al te donker is. Ook deze wedstrijd moet gereserveerd worden via het reserveringssysteem.

HAAIEN VISSEN 18-08-2024 VOL

Jul 2024

Beste jeugdleden, zoals eerder aangegeven gaan we op 18 augustus aanstaande weer de zee op om haaien te gaan vangen. Uiteraard als het weer ons goed gezind is. Bij deze wil ik jullie laten weten dat we inmiddels 8 inschrijvingen hebben en 1 jeugdlid staat al op de wachtlijst. Dus op dit moment kan je nog wel inschrijven, maar kom je ook op de wachtlijst te staan. Als er deelnames geannuleerd worden of andere wijzigingen zijn zal dat weer via deze website bekend gemaakt worden. Indien jeugdleden die op de wachtlijst staan doorschuiven worden zij daarvan via een email bericht in kennis gesteld. Voor vragen kan je contact opnemen met Jan van de Ven 0650875750 of ledenadmin@hsvaltijdbeet.nl

Uitslag Koppel Marathon

Jul 2024

Zaterdag 6 juli is er een koppelmarathon gevist in twee categorieën, feeder en vaste hengel. De wedstrijd duurde in totaal 8 uur, met rond de middag een kleine pauze zodat de vissers om beurten iets konden gaan eten. De wedstrijdcommissie had gezorgd voor broodjes frikandel voor de deelnemers. In totaal is van start gegaan met 10 koppels, waarvan 2 koppels met de feeder hebben gevist. Winnaar bij de feeder is het koppel Rog Verhoeven en Marcel Verhoeven met ruim 50 kg. Op de tweede plaats Danny Bosch en Eduard Kolhek met ruim 14 kg. In de categoriek Vaste Hengel heeft gewonnen Danny Terneusen en Mark van de Ven met ruim 43 kg. In deze categorie op de tweede plaats Jan van de Ven en Benny Pijnappels met ruim 34 kg en als derde Arjan Koomen en Rijn van der Heijden met ruim 33 kg. Voor alle vangsten klik hieronder op de link.

Werkzaamheden aan het pad afgerond

Jul 2024

Beste leden, gisteren zijn de werkzaamheden aan het pad afgerond. Het pad is over de gehele lengte verbreed tot 180 a 190 cm.

Werkzaamheden aan het pad. Graag NIET over het pad rijden ivm uitharding!!!

Jul 2024

Beste leden, na lang wachten door de slechte weersomstandigheden zijn gisteren de werkzaamheden, om het pad rondom de vijver te renoveren, van start gegaan. Gisteren is men gestart met het uitvlakken van de oude pad en het verbreden van diverse stukken. Het pad zal op meerdere plaatsen verhoogd worden zodat er in de toekomst minder wateroverlast zal ontstaan. Het pad zal over de gehele lengte verbreed worden naar 170 cm.

2de koppelwedstrijd Peter van Erp

Jun 2024

Zondag 30 juni, de tweede koppelwedstrijd Peter van Erp. Dagwinnaars Leo Timmermans en Eric van Veen, op de tweede plaats Wesley en Justin van Boxtel en als derde het koppel Jayden van Boxtel en Ed Willems. Voor de tussenstand klik op de link hieronder.