Schuilhut afgebrand 2010

In de nacht van 23 op 24 April 2010 hebben vandalen onze schuilhut in brand gezet, doordat er vroeg in de morgen al vissers aan het water waren is snel de brandweer gebeld. Door deze snelle aktie was de brand snel onder controle, maar een ding was zeker de schuilhut moet geheel afgebroken worden.
Dit was voor onze vereniging een behoorlijke grote schadepost, daar moet natuurlijk een nieuwe hut komen. In de zelfde week is er een tekening gemaakt door een lid van de vereniging. Deze moest eerst door de gemeente goed gekeurd worden, gelukkig was de gemeente bereid om mee te werken om dit probleem zo net voor het nieuwe seizoensnel op te lossen. Zo is er door diverse leden geheel vrijwillig begonnen met het opbouwen van een nieuw(schuilhut) onderkomen, nu is het toch zo laten we nu maar meteen een onderkomen maken waar we hopelijk lange tijd mee vooruit kunnen.

Wij als bestuur willen alle vrijwilligers en sponsors dan ook bedanken voor hun inzet om dit allemaal in een korte tijd te verwezelijken, geweldig en super bedankt allemaal.

Zie hieronder de foto en het resultaat en de kracht van onze vrijwillgers, een mooi nieuw onderkomen om trots op te zijn.