Opzeggen lidmaatschap

Wilt u het lidmaatschap opzeggen, dit moet u dan doen voor 1 oktober, van het lopende contributiejaar, uw auto-incasso stopt dan ook meteen. Deze tijd is nodig daar wij aan een landelijke administratie gekoppeld zijn en de vispassen voor het opvolgende jaar in de laatste maanden van het jaar aangemaakt worden door Sportvisserij Nederland.

Wij als vereniging kunnen na 7 oktober geen wijzigingen meer doorvoeren in het leden-bestand voor het opvolgend jaar. In verband met kosten die reeds door de vereniging zijn gemaakt, is bij het te laat opzeggen de contributie voor het daaropvolgende jaar verschuldigd!

VUL HIERONDER JE GEGEVENS IN EN DRUK 1X OP VERZENDEN

Foutmelding

Voor en Achternaam
Lidnummer (staat op je vispas)
Geb.datum (bijv:01-05-1985)
Woonplaats
Postcode
Telefoonnummer
Emailadres
Opzegging per
Opmerking
Klik 1X op verzenden, het duurt even voordat het bericht verzonden is. Daarna krijgt U een melding bericht verzonden.