Nieuwe gemeentelijke schuilhut is klaar

Donderdag, 26 april 2012

Vrijwilligers van onze vereniging herbouwen schuilhut welke in 2011 was afgebrand, de schuilhut is klaar voor gebruik deze staat er nu weer netjes bij.

In juni 2011 was deze openbare schuilhut aan de visvijver in vlammen opgegaan.

Dit was een 2de brand aan de visvijver want in de maand April 2010 was ook al ons eigen onderkomen geheel afgebrand, zie archief.

Vanaf 12 maart 2012 zijn we druk geweest met de wederopbouw van de gemeentelijke openbare schuilhut, deze is inmiddels door vrijwilligers van onze vereniging geheel herbouwd, eind maart was de klus geklaard.

De gemeente had op ons verzoek ingestemd om dit de vereniging op te laten bouwen, daar wij onze eerder afgebrand onderkomen ook netjes hebben herbouwd, is de gemeente hier mee akkoord gegaan. Via onderstaande filmpje kun je zien wat we gebouwd hebben.

Vrijwilligers om trots op te zijn, jongens waar je wat mee opkunt bouwen.