Einduitslag Feedercompetitie

Woensdag, 3 juni 2015

Op dinsdag 2 juni is de laatste wedstrijd gevist voor de Feedercompetitie 2015. Dagwinnaar sector 1 Piet van de Sangen met 6402 gram, sector 2 Toine Broeren met 511 gram. Van de 5 geviste wedstrijden tellen er 3 mee voor de einduitslag. Algeheel winnaar Jurgen van Schijndel met 5 punten, 13164 gram, op de tweede plaats Piet van de Sangen, ook met 5 punten maar met 10047 gram en op de derde plaats Jack Langenhuijzen, eveneens 5 punten maar met een gewicht van 7675 gram. Op de foto ontbreekt Piet van de Sangen (2de plaats), daarom heeft de wedstrijdleiding ervoor gekozen om Rob Deelen mee op de foto te zetten omdat hij 4de is geworden met 6 punten en 11098 gram.