Coupe Jack Langenhuijzen 2015

Zondag, 14 juni 2015

Deze wedstrijd is een blind-koppel wedstrijd, dat betekent dat pas nĂ  de wedstrijd geloot wordt welke vissers een koppel vormen. Jan van Bilsen heeft deze loting gedaan in het bijzijn van alle vissers. Op de eerste plaats het koppel Henny Vervoort en Jan van Wanrooij met samen een gewicht van 19859 gram. Op de tweede plaats Peter van Erp en Jack Langenhuijzen met samen 15806 gram en op de derde plaats Henk van der Plas en Adriaan Koomen met 14264 gram. Gezamenlijk is er ruim 75 kg gevangen. Voor alle uitslagen klik op wedstrijdinfo en vervolgens wedstrijduitlsagen.