Eerste wedstrijd Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Woensdag, 24 juni 2015

Dinsdag 23 juni is de eerste wedstrijd gevist. Er wordt gevist in twee groepen, namelijk groep A ( jeugd van 12 tot en met 15 jaar) en groep B ( 0 tot en met 11 jaar). Dagwinnaar groep A Niels Goijaarts met 3 punten, op de tweede plaats Sam van Doornik, ook 3 punten maar met minder stuks en op de derde plaats Wouters Vissers met 6 punten. De uitslag van groep B: dagwinnaar Sjors Theunissen met 34 stuks, op de tweede plaats Jasper Schellekens met 29 stuks en als derde Ryan Verhagen met 27 stuks. Voor alle overige uitslagen klik op wedstrijdinformatie, wedstrijduitslagen.