Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Donderdag, 25 juni 2015

Bij zeer goede weersomstandigheden is de tweede wedstrijd gevist voor de titel Schijndelse Jeugd Kampioen. Er was een grote opkomst, maar liefst 23 kinderen namen deel. De vangsten vielen echter tegen. Volgende keer beter! In de groep tot 12 jaar heeft vandaag Tygo van Schijndel gewonnen met 16 stuks, op een gedeelde tweede plaats Milon van de Heuvel en Levi van Aarle allebei 15 stuks. In de groep vanaf 12 jaar is dagwinnaar geworden Sam van Doornik met 34 stuks, op de voet gevolgd door Niels Goijaarts met 31 stuks. Wouters Vissers had 10 stuks. Voor alle uitslagen klik op wedstrijdinfo en dan ook wedstrijduitslagen.