Koningsvissen 2015

Zondag, 28 juni 2015

De opkomst voor de 5de wedstrijd was laag, maar 13 deelnemers. Dagwinnaar sector 1 Jack Langenhuijzen met 10981 gram, sector 3 Mari Bettonville met 10521 gram en in sector 2 Frans van Stiphout met 7932 gram. Voorlopig aan de leiding Jack Langenhuijzen met 5 punten, gevolgd door Adriaan Koomen met 7 punten. Het ziet er naar uit dat één van deze vissers de nieuwe koning wordt. Voor de derde plaats zijn er nog enkele vissers die kans hebben. We zullen het weten op 5 juli. Voor alle vangsten van vandaag klik op wedstrijdinfo en dan op wedstrijduitslagen.