Winnaars bekend van de Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Vrijdag, 3 juli 2015

Op 2 juli is de laatste wedstrijd gevist om het open Schijndelse Kampioenschap. In de categorie 12 tot en met 15 jaar ging Sam van Doornik er net met de titel vandoor met 1 visje meer! Sam had 6 punten en 61 stuks. Op de tweede plaats Niels Goijaarts met ook 6 punten maar met 60 stuks. Op de derde plaats Wouter Vissers met 10 punten met 14 stuks. In de categorie tot en met 11 jaar is Sjors Teunissen Schijndels Kampioen geworden met 49 stuks. Op de tweede plaats Jasper Schellekens met 45 stuks en op de derde plaats Tygo van Schijndel met 39 stuks. Allemaal goed gevist en hopelijk tot volgend jaar. Voor alle uitslagen klik op wedstrijdinfo en dan op wedstrijduitslagen. Natuurlijk bedanken we ook de sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt : Dierenspeciaalzaak de Molen voor de maden en Vobra / Wielco bedanken we voor het voer. Ook bedankt Mars chocoladefabrieken voor de lekkernijen.