Jack Langenhuijzen Koning 2015

Zondag, 5 juli 2015

Dagwinnaar sector 3 Adriaan Koomen met 8450 gram, sector 2 Henny Vervoort met 6104 gram en in sector 1 Jack Langenhuijzen met 3134 gram. Tot de laatste wedstrijd was het spannend wie de Koning zou worden, twee vissers hadden nog kans op de eerste plaats namelijk Adriaan Koomen en Jack Langenhuijzen. Uiteindelijk bleek dat beide vissers 4 punten hadden, echter Jack Langenhuijzen had iets meer gewicht. Jack Langenhuijzen had een perfecte score door alle wedstrijden een 1 te vissen. Op de derde plaats Frans van Stiphout met 8 punten. Voor alle uitslagen klik op wedstrijdinfo en dan op wedstrijduitslagen.