Coupe Leijgraaf (kringwedstrijd)

Zondag, 15 april 2012

Op zondag 15 april is de eerste kringwedstrijd gevist op de Zandvang te Berlicum, organisatie Schijndel. Deelnemende clubs zijn Vinkel, Den Dungen, Berlicum en Schijndel. De eerste wedstrijd is gewonnen door Theo Wijnen, intotaal werd 121,3 kg gevangen.

1. Theo Wijnen van Vinkel met 15.9 kg. 2de werd Christ Broeren van Den Dungen met ruim 15,5 kg. en 3de M. van Breugel, ook van Den Dungen met ruim 14 kg.

Intotaal werd er met 36 deelnemers 121,3 kg gevangen. Klik hier voor de gehele uitslag

Ieder jaar zijn er 4 Coupe Kring wedstrijden, net zoals vorig jaar worden deze 4 wedstrijden gevist op de Zandvang te Berlicum.