Visblad TV film opname's met Ed Stoop

Woensdag, 18 april 2012

Ed Stoop wel bekent van Vis TV en Visblad TV heeft op 17 April een opname gemaakt aan onze visvijver, daar wij in 2006 een van de eerste verenigingen waren die kruiskarper uit had gezet of te wel F1 genoemde karpertjes, met toen een gewicht van ± 500 gr. Nu op dit moment wegen deze karper(tjes) gemiddeld 2,5 Kg.

Om 9.00 uur in de morgen waren alle mensen aan wezig om de opname te maken, er was een gedeelte van de vijver voor deze opname vrijgehouden. Dit was nodig om zo veel mogelijk achtergrond geluid te voorkomen, het was redelijk druk aan vijver door meerdere vissers van de vereniging maar ook bezoekers die eens een kijk kwamen nemen hou een opnamen word gemaakt.
Op het filmpje kun je zien hoe een opname tot stand komt.

Het was zeker een geslaagd dag daar er al vrij snel kruiskaper door Ed gevangen werd, ook de gast vissers ving vrij kort na de eerste vis van Ed ook een mooie kruiskarper en zeker wel een van boven de 3 kilo. Er zijn er die dag meerdere kruiskarpertjes(F1) gevangen en natuurlijk ook de brasem. Vis techniek voor de kruiskarper(tjes), pikker of feeder hengel dit geeft je de meeste kans om deze mooie vis te vangen, later die dag heeft Ed de vaste stok genomen om het daar ook eens mee te proberen, ook daarmee wist Ed vis tevangen voornamelijk brasems.

Zie iedere maand bij Visblad TV een nieuwe opname met Ed Stoop
de opname die bij onze vijver gemaakt is zal in de maand Mei te daar te zien zijn.

Ook zal er een stukje in het Visblad te komen staan, foto's zie fotoalbum