Openingswedstijd 30 April forelvissen

Maandag, 30 april 2012

Op 30 April op koninginnedag is onze openingwedstrijd gevist in 2 groepen, jeugd en senioren. In verband met het 75 jarig bestaan van de vereniging was er dit jaar geen 100 maar 150 kg. forel uitgezet. Winnaar van de jeugd Sam van Doornik met 23 forellen, winnaar Senioren Toin Broeren 26 forellen.

Er wordt altijd op stuks gevist bij de openingswedstrijd, elke gevangen forel is goed voor 25 punten alle andere vis telt  voor 1 punt. Totaal werden er door de volwassen vissers 157 forellen gevangen en door de jeugd 53 forellen, dat is ongeveer de helft van wat er is uitgezet.

Ook dit jaar was er weer een mooie prijzentafel, met o.a vleesprijzen.

Zie het filmpje om de jeugd bezig te zien tijdens deze openingswedstrijd.                                   klik hier voor de uitslag

Senioren bekerwinnaars                       Foto's zie fotoalbum                       Jeugd bekerwinnaars