Jeugd karperkoppel 15/16 juni 2012

Zaterdag, 16 juni 2012

De tweede wedstrijd werd in zeer natte weersomstandigheden gevist. Wederom op de eerste plaats Kelvin Mettler en Mitchell Pijnappels met 93 pond (9 stuks). In de eerste wedstrijd werd door hen 121 pond gevangen, zodat zij in totaal 214 pond gevangen hebben. Een welverdiende eerste plaats. Tweede plaats : Adriaan en Niels Gooijaarts met totaal 90 pond en op de derde plaats Tom van de Zanden en Aron van Santvoort met 88 pond.

Voor de deelnemers en begeleiding werd er tijdens de wedstrijd  friet met frikandellen gebakken(gratis).
Alle deelnemers aan deze koppelwedstrijden ontvangde na alfloop van de 2de wedstrijd een prijs(je).
Klik hier voor de gehele uitslag van de karper koppel competitie, meer foto's kun je vinden in het fotoalbum.