Nick Eestermans naar Wereldkampioenschappen Jeugd in Portugal

Woensdag, 23 december 2015

Op 6 en 7 augustus 2016 worden de wereldkampioenschappen Jeugd in Portugal georganiseerd. Ons clublid Nick Eestermans heeft het afgelopen jaar mooie prestaties gehaald en werd daarom gevraagd om deel te nemen aan de wereldkampioenschappen. Hij is o.a. op 5 september jl. 3de geworden bij de NK junioren, in april van dit jaar werd hij 1ste bij het federatie kampioenschap Senioren en op 14 juni werd hij 1ste bij de selectiekampioenschappen Junioren. Ook nog een mooie 4de plaats bij de Topcompetitie U18. Ook in teamverband wist hij zijn mannetje te staan want op 20 en 25 juli van dit jaar werd hij in Duitsland met het team 2de. Veel succes volgend jaar in Portugal namens Hengelsportvereniging Altijd Beet.