Karperkoppelwedstrijd Senioren

Zondag, 15 juli 2012

De tweede wedstrijd is gevist van 13/14 juli. Winnaars zijn geworden Jurgen van Schijndel en Laurens Kooij met een totaal gewicht van 130 pond. De vangsten waren vergelijkbaar; tijdens de eerste wedstrijd zijn 30 stuks karpers gevangen met een totaal gewicht van 336 pond en tijdens de laatste wedstrijd 28 karpers met een totaal gewicht van 312 pond.

De prijsuitreiking was meteen na afloop van de 2 wedstrijd. Meer info over de gehele uitslag. Klik hier

De 2de wedstrijd is gevist onder zeer natte omstandigheden regen en nog eens regen, bij de prijsuitreiking was het net even droog.