Koningsvissen (einduitslag)

Maandag, 17 september 2012

Op zondag 16 september is de laatste wedstrijd gevist van het koningvissen. Vakwinnaars van deze wedstrijd zijn: In sector 1. B. Pijnappels, in sector 2. P.v.Erp en in sector 3 Puk v/d Heuvel. Het was dan ook nog best spannend wie er koning zou worden, dit is uiteindelijk geworden Jurgen van Schijndel. Meer info zie lees verder.....

Jurgen van Schijndel is dus de nieuwe koning, in de eindstand kun je zien dat Jurgen en Sjaak Langenhuijzen gelijk zijn geeindicht. Maar bij een gelijk aantal aan punten in de eindstand gaat het totaal gewicht over de 4 wedstrijden voor.

Voor het eerst sinds lange tijd zijn er mensen gediskwalifiseerd en dat is natuurlijk jammer, wij als wedstrijdcommissie verwachten dan ook dat iedereen die deelneemt aan onze wedstrijden zich sportief opsteld en zich aan de wedstrijd-regels houdt.
Van de 6 wedstrijden tellen er 4 voor de eind-uitslag, een gediskwalifiseerde wedstrijd kan men niet laten vervallen in de einduitslag.

Klik hier voor de gehele uitslag van deze competitie, foto's die gemaakt worden kun je vinden in het fotoalbum.
We gaan er vanuit dat dit de definitieve uitslag is en natuurlijk onder behoud van typ fouten.