50+plus wedstrijd

Woensdag, 27 juni 2012

Op woensdag 27 juni is de tweede en laatste wedstrijd gevist voor 50+ wedstrijd. Winnaar is geworden Henk Doornik, 2de plaats Henk van der Plas en op de 3de plaats Wim van Stiphout....

Op de foto, Frans v. Stiphout al druk met opruimen deze bui wacht ik niet af dacht hij, echt warm dat was het zeker bij deze 1ste wedstrijd, maar rond 19.30 uur onweer dus deze 1ste wedstrijd werd ingekort. Jammer maar het zij zo.

Deze 1ste wedstrijd was gewonnen door Ad van Wanrooij met 7 kilo en 700 gram,
daar er gevist word op gewicht over 2 wedstrijden kon er nog van alles gebeuren tijdens de 2de wedstrijd. Zo bleek al vrij snel dat de vis tijdens de 2de wedstrijd maar op een deel van de vijver redelijk tevangen was. klik hier voor de uitslagenlijst.

Foto's welke gemaakt zijn kun vinden in het foto-album