Federatief Clubkampioenschap 2016

Maandag, 7 maart 2016

Ook in 2016 zal Sportvisserij Zuidwest Nederland weer het Federatief Clubkampioenschap organiseren. Heel in het kort is dit een competitie tussen verenigingen. De opzet is vergelijkbaar met het KNVB-bekertoernooi bij het voetbal; twee verenigingen vissen tegen elkaar en de winnaar gaat door naar de volgende ronde. Uiteindelijk hou je drie verenigingen over die een finale tegen elkaar vissen. De winnende vereniging is de Clubkampioen van 2016. Onze club vist op zaterdag 9 april een thuiswedstrijd en op zaterdag 16 april een uitwedstrijd tegen HSV Altijd Beet uit Vught. Wil je deelnemen aan dit kampioenschap, vul dan je naam in op het formulier wat in de schuilhut hangt voor 20 maart. Reglement en vistijden worden nog bekend gemaakt, dat is nu nog niet bekend.