Federatief Clubkampioenschap 2016, laatste nieuws

Vrijdag, 25 maart 2016

Eerste wedstrijd wordt gevist op onze eigen vijver, zaterdag 9 april 2016. De tweede wedstrijd is op zaterdag 16 april op de vijver van Altijd Beet Vught, Grote Vijver de Baarzen. Beide wedstrijden vissen we van 09.00 tot 13.00 uur, inschrijven tot 08.00 uur. Het reglement van Altijd Beet Schijndel is leidend voor beide wedstrijden. Alle vis telt. Voor diegene die in Vught wil gaan oefenen, er liggen dagkaarten in onze schuilhut. Eventueel maandag 2de Paasdag tijdens de wedstrijd Coupe Theo Olijslagers af te halen.