Bestuurs-wedstrijd van de Kring

Zaterdag, 9 juni 2012

Op zaterdag 9 juni is de jaarlijkse viswedstrijd gehouden tussen de bestuursleden van de visverenigingen van Den Dungen, Berlicum en Schijndel. De beste visser van Schijndel was Jack Langenhuijzen met ruim 11 kg vis, daarna Johan v.Waardenburg van Den Dungen met bijna 4 kg en de beste visser van Berlicum was Ad Herber met bijna 2 kg. vis. De bestuursleden van Vinkel konden helaas niet deelnemen aan de wedstrijd.

Ieder jaar vissen de bestuurleden van de Kring een wedstrijd op de vijver, dit jaar was de organisatie in handen van Schijndel.

Dit was een leuke dag voor bestuursleden en controleurs van de Kring, klik hier voor de uitslag

De Kring bestaat uit deze 4 verenigingen