Familie-toernooi(dag) op 28 mei was een geslaagde dag.

Dinsdag, 29 mei 2012

Op die zon overgoten dag hebben wij in het kader van ons 70 jarig bestaan een familiedag georganiseerd. Ruim 180 leden met hun familie hadden zich aangemeld. Wij hadden 2 dagen eerder nog 100 kilo forel uitgezet...

Voor de kleintjes was er volop ijs en voor de groten frisdranken en koffie met een koek.
Tevens was er voor de kinderen een springkussen aanwezig, waarvan veel gebruik werd gemaakt.

’s Morgens werd begonnen met een demonstratie vliegvissen. Ons lid Anton Hellings en enkele leden van de vliegvisclub hebben dit verzorgd. Er was veel publiek voor deze bijzondere vorm van vissen.
Helaas wilden deze dag de forellen niet bijten, jammer maar je kunt niet alles regelen.

’s Middags rond 12.00 uur kwamen er twee frietkarren voor alle deelnemers. Ze konden onbeperkt friet, bamischijven, kroketten of krikandellen eten. Aan de rijen voor kramen was te zien dat iedereen daar wel zin in had.

Om 16.00 uur sloot het programma waarna de prijzen zijn uitgereikt voor de 3 grootste gevangen forellen.
Wij kunnen met z’n terugkijken op een zeer geslaagde dag en wellicht is dit voor herhaling vatbaar.

klik hier voor de uitslag

Foto's van deze dag zijn te vinden in het fotoalbum, in het gastenboek kun je reacties lezen of er zelf een plaatsen

Op naar het 75 jarige bestaan, duurd nog 5 jaar maar de tijd vliegd. Mocht je ideeën hebben voor het 75jarig bestaan geef dit dan aan ons door. Wij proberen dan ook wat leuks te gaan doen maar daar hebben wel wel tips voor nodig, daarmee kunnen wij dan een aan de slag en op deze manier kunnen wij dan ook wat organiseren wat de leden ook leuk zullen vinden.

Bestuur HSV Altijd Beet.