Kringwedstrijd Coupe de Leijgraaf 10 april 2016

Zondag, 3 april 2016

Op zondag 10 april wordt de eerste Kringwedstrijd Coupe de Leijgraaf gevist. Alle Kringwedstrijden worden op de Zandvang gevist. Voor zondag 10 april is de organisatie in handen van Altijd Beet en afgesproken is dat met alle hengeltypes gevist mag worden. De tweede Kringwedstrijd op 8 mei a.s. ( Coupe de Driezeeg, organisatie door Vinkel)) alleen vaste stok, 11,5 mtr. Op 10 juli 2016 is de derde Kringwedstrijd (Coupe Jan Spierings, organisatie door Berlicum) ook alleen vaste stok met een maximale lengte van 11,5 mtr. De vierde Kringwedstrijd op 25 september a.s., organisatie door Den Dungen, alles vrij.