Federatief Clubkampioenschap 2016

Zaterdag, 9 april 2016

Vandaag is de eerste wedstrijd gevist van het Federatief Clubkampioenschap 2016. Wij hadden HSV Altijd Beet uit Vught op bezoek. Totaal 26 deelnemers begonnen aan de wedstrijd onder goede weersomstandigheden. De thuisvissers bleken toch wel in het voordeel te zijn. Schijndel heeft met deze eerste wedstrijd een goede slag geslagen, het maximaal te behalen aantal punten van 40 is vandaag gehaald. Volgende week gaan onze vissers op bezoek bij Altijd Beet in Vught. Zoals eerder al gezegd zijn dan alle hengeltypes vrij. Voor de volledige uitslag zie wedstrijdinfo en dan wedstrijduitslagen.