Federatief Clubkampioenschap 2016

Zaterdag, 16 april 2016

Zaterdag 16 april is de uit-wedstrijd gevist voor het Federatief Clubkampioenschap 2016. De vorige wedstrijd was op onze eigen vijver en deze was met het maximaal aantal punten gewonnen. Vandaag gingen we op bezoek bij Altijd Beet in Vught. De vangsten vielen tegen. Er waren maar 4 vissers van Schijndel die vis in hun net hadden, van de vereniging uit Vught hadden 5 deelnemers vis gevangen. Toch ging de dagwinst naar Schijndel en aangezien ook de vorige wedstrijd gewonnen was, gaat Schijndel door naar de volgende ronde. Zodra meer bekend is, wordt dit gepubliceerd op deze site.