Coupe Theo Olyslagers 3de en laatste wedstrijd

Zondag, 17 april 2016

Vandaag de laatste van drie wedstrijden om de Coupe Theo Olijslagers. Omdat er nog verschillende vissers de eindoverwinning konden halen, was het best wel spannend. Dagwinnaar sector 1 Henk Doornik met 16180 gram en in sector 2 Rob Deelen met 6637 gram. Uiteindelijk is Rob Deelen ook de eindwinnaar geworden met 2 punten. Op de tweede plaats Henk Doornik met 3 punten en op de derde plaats Peter van Erp ook met 3 punten maar met minder gewicht. Aanstaande zondag is de eerste wedstrijd Koningsvissen! Hopelijk een grote opkomst.